کد خبر 1471774
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰

میلگردهای سایز 16 و 18 جزو میلگردهایی با سایر بزرگ به شمار می‌آیند. این میلگردها را می‌توان در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد. قیمت میلگرد سایز 16 و سایز 18 نسبت به میلگردهایی با سایز کمتر (همچون میلگردهای سایز 12) بیش‌تر است. قیمت میلگرد سایز 18 و 16 به فاکتورهای بسیار مختلفی بستگی دارد. وجود همین فاکتورهای متفاوت منجر به آن شده است که بسیاری از کاربران در زمان تخمین قیمت این محصولات دچار مشکل شوند.

بهترین راه‌حل موجود در این زمینه، بهره‌گیری از جداول قیمتی است. باتوجه‌به این موضوع که قیمت این محصولات همواره در حال تغییر است، فعالان حوزه‌های صنعتی همواره به دنبال به‌روزترین قیمت ممکن هستند. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، توصیه می‌کنیم در ادامه متن با ما همراه شوید تا اطلاعات مناسبی را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

جداول قیمت میلگرد سایز 16 و قیمت میلگرد سایز 18

قیمت این میلگردها همواره در حال تغییر است

کیفیت کلی کالا، یک عامل مهم در قیمت

قیمت میلگرد سایز 16 و سایز 18 به کیفیت این کالاها بستگی دارد. مانند سایر مقاطع فولادی، این محصولات نیز در کیفیت‌های مختلفی به تولید می‌رسند. عامل تعیین‌کننده کیفیت این کالاها را می‌توان متریال اولیه مورداستفاده برای ساخت این محصولات دانست. هرچه از متریال مرغوب‌تری در مراحل اولیه استفاده شود، محصول نهایی نیز باکیفیت بهتری به تولید می‌رسد.

به‌طورکلی باید گفت که کیفیت بالاتر به معنای پرداخت هزینه بیش‌تر برای مواد اولیه است و قاعدتاً این موضوع روی قیمت میلگرد سایز 18 و 16 اثر می‌گذارد. البته باید گفت که در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌های موجود در کشور نسبت به تولید محصولاتی باکیفیت بالا اقدام می‌کنند که قیمت‌ آن‌ها نیز واقعاً مناسب به شمار می‌آید.

جداول قیمت میلگرد سایز 16 و قیمت میلگرد سایز 18

کارشناسان بازار همواره در حال رصد قیمت میلگردها هستند

هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل

مورد دیگری که روی قیمت میلگرد سایز 16 و میلگرد سایز 18 اثر می‌گذارد، هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل این محصولات است. این مورد از جمله فاکتورهایی به شمار می‌آید که بسیاری از کاربران آن را در زمان تخمین قیمت این محصولات مدنظر خود قرار نمی‌دهند و به همین دلیل نمی‌توانند محاسبه دقیقی در این زمینه انجام دهند؛ بنابراین اگر به دنبال تعیین قیمت میلگرد سایز 18 و 16 هستید، باید حتماً هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل را نیز مدنظر خود قرار دهید.

قیمت ارز

شایان برایتان جای تعجبی نداشته باشد که بگوییم قیمت ارز حتی روی قیمت میلگرد سایز 16 و 18 نیز اثر می‌گذارد. به طبع این محصول نیز مانند بسیاری دیگر از کالاهای موجود در کشور ما به قیمت ارز وابسته است و با بالا و پایین شدن این قیمت، هزینه مربوط به تهیه انواع میلگرد سایز ۱۶ و ۱۸ نیز افزایش یا کاهش می‌یابد؛ بنابراین، توصیه می‌شود حتماً‌ نسبت به بررسی قیمت ارز در زمان خرید این محصولات اقدام کرده تا بتوانید محصولات مدنظر خود را قیمت مناسبی تهیه کنید.

جداول قیمت میلگرد سایز 16 و قیمت میلگرد سایز 18

این میلگردها سایز بالایی دارند.

جداول قیمتی

یکی از بهترین روش‌های موجود جهت شناخت قیمت میلگرد سایز 16 و 18 استفاده از جداول قیمتی است. این جداول در سایت‌های معتبری همچون آهن ملل به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شوند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به محاسبه جداگانه هزینه‌های مربوط به هر بخش، قیمت کلی میلگرد مدنظر خود را به دست بیاورند. در این جداول موارد مختلفی همچون واحد، سایز کلی، حالت میلگرد و حتی نوع آنالیز آن ذکر می‌شود.

همین امر منجر به آن می‌شود که کاربران بتوانند با جزئیات بسیار مناسبی نسبت به تهیه و خرید محصولات مربوطه اقدام کنند. شایان‌ذکر است که این جداول تنها مختلف به میلگردهای سایز 16 و 18 نیست. در واقع این جداول قیمتی برای هر نوع میلگردی با هر سایزی قابل دسترسی هستند؛ بنابراین، به‌منظور شناخت قیمت میلگرد سایز 16 و سایز 18 می‌توانید به‌راحتی از این قیمت‌ها مطلع شوید.

نوع میلگرد

آنالیز

حالت

نوع

واحد

سایز

قیمت دیروز

قیمت امروز (تومان)

میلگرد ساده 16 آذر گستر سدید

A1

شاخه 6 الی 12 متری

ساده

کیلوگرم

16

23,394

25,688

سخن پایانی

میلگردهای سایز ۱۸ و ۱۶ را می‌توان از محبوب‌ترین میلگردهای موجود در بازار دانست. این میلگردها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل مورد توجه کاربران زیادی هستند. قیمت این میلگردها نیز مانند سایر سایزهای دیگر این محصول به فاکتورهای مختلفی وابسته است.

قیمت میلگرد سایز 16 و 18 فاکتورهایی همچون قیمت ارز، قیمت هزینه‌های حمل‌ونقل، کیفیت کلی میلگرد و... ارتباط دارد. یکی از بهترین راه‌های موجود جهت مشاهده لحظه‌ای قیمت این محصولات، توجه به جداول قیمتی موجود در وب‌سایت‌های معتبر است. وب‌سایت آهن ملل از جمله وب‌سایت‌هایی به شمار می‌آید که این جداول را به کاربران خود ارائه کرده است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس