اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| معرفی امکانات برنامه ساجد

میز دانشجو در این قسمت به معرفی برنامه ساجد و امکانات آن می‌پردازد، سامانه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد برای خدمات رسانی بهتر به دانشجویان و اساتید راه اندازی شده است.

میز دانشجو| معرفی امکانات برنامه ساجد

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- میز دانشجو در این قسمت به معرفی برنامه ساجد و امکانات آن می‌پردازد.

* معرفی سامانه ساجد

دانشگاه آزاد به منظور خدمات رسانی بهتر به دانشجویان، اساتید و جذب هیات علمی سامانه ساجد را راه‌اندازی کرده است، افراد می‌توانند با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سامانه به خدماتی از جمله ثبت درخواست وام دانشجویی، ثبت درخواست وام ازدواج و ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند.

* امکانات و پنل‌های سامانه

-تکمیل اطلاعات ایثارگری: کسانی که از ایثارگری بهره‌مند هستند در این سامانه می‌‌توانند اطلاعات ایثارگری خود را تکمیل و ارسال کنند.

_جذب اعضای هیأت علمی: کسانی که علاقه مند به عضویت در هیأت  علمی دانشگاه هستند می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند.

_درخواست وام دانشجویی: درخواست وام دانشجویی به صورت تامین شهریه دانشجویی (بانک ملی _بانک مهر/رسالت) در مبالغ دو میلیون تا پانزده میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

تمام تسهیلات که از طریق این سامانه دریافت می‌شود مستقیم به حساب شهریه فرد در دانشگاه آزاد واریز شده و به هیچ عنوان قابل برداشت نخواهد بود.

-رشته‌ها و سرفصل‌ها: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این بخش به آرشیو رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع با سرفصل‌های مربوطه دسترسی پیدا کنند. سرفصل‌ها به صورت دروس پایه، عمومی، تخصصی، اختیاری و همچنین پیشنیاز و هم‌نیاز دسته بندی شده است.

-تسهیلات وام ازدواج: وام ازدواج دانشجویی با مبلغ ۲۰ میلیون تومان به دانشجویان تعلق می‌گیرد.

-دانشجوی فناور: دانشجویان می‌توانند درخواست شناسایی به عنوان دانشجوی فناور را ثبت کرده و همچنین بخش‌های مرتبط دسترسی پیدا کنند و دانشجویان باید پس از درخواست مدارک مورد نیاز را به معاونت علمی و پژوهش فناوری واحد دانشگاهی تحویل داده و مراحل رسیدگی را از طریق سامانه پیگیری کنند.

_ثبت تیکت: دانشجویان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص سامانه، سیستم آموزشی، انتخاب واحد، برنامه ریزی، شهریه، ایراد سیستم، ایراد در آیین نامه و سایر موارد به صورت تیکت در سامانه ثبت و پیگیری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول