اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عامل چاقوکشی در گنبدکاووس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ و هماهنگی مرجع قضایی عامل چاقو کشی در گنبدکاووس دستگیر شد.

عامل چاقوکشی در گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سرهنگ محمود علی فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی های انجام شده مشخص شد متهم طی درگیری یکی از شهروندان را مجروح و متواری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات میدانی به عمل امده توسط پلیس برای شناسایی متهم، با سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۱ و با هماهنگی مرجع قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیرو به مرجع قضایی معرفی شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و ماموران با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه اخرسال ابراز کرد: شهروندان عزیز توصیه های پلیس را برای چهارشنبه آخرسال جدی گرفته تا خود و یا فرزندانشان دچار جراحت و آسیب نشوند.

وی ادامه داد: حوادث تنها برای افرادی که از مواد آتش زا استفاده می کنند رخ نمی دهد بلکه بیشتر در کمین افرادی که این مواد را درست می کنند است.

علی فر گفت: کلیه موادی که در نارنجک، ترقه، منور و سایر مواد آتش زا وجود دارند از مواد منفجره و خطرناک تشکیل شده و انفجار آنها صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: حمل مواد محترقه حتی به میزان کم در جیب و یا کیف خطرناک بوده و توصیه می شود از حمل اینگونه مواد اتش زا خودداری شود. از حضور در تجمعاتی که در ان از مواد اتش زا استفاده می شود جدا پرهیز کنید.

انتهاییام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول