سرکشی مسئولان از خانواده های شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری افزود: سرکشی مسئولان از خانواده های شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و خوشحالیم که این توفیق نصیبمان شده است
کد خبر: ۹۴۹۷۸۶۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

حسین نصرالله رئیس بنیادشهید شهرستان ری در حاشیه دیدار از خانواده شهید امیر منصور یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت : سرکشی مسئولان از خانواده های شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و خوشحالیم که این توفیق نصیبمان شده است.
سرگرد بخشی معاون سپاه (ری) حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام نیز ضمن خرسندی از حضور در منزل خانواده معظم شهدا گفت : ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده است و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرده است .
شهید امیر منصور یزدی از شهدای مداح شهرستان ری است که در هفدهم اسفندماه سال ۱۳۶۲ همراه با تیپ حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) در عملیات خیبر و جزیره مجنون شهد شیرین شهادت را نوشید. 
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ،سرگردبخشی جانشین سپاه شهرری، علی اکبری مسئول بسیج رسانه ری با همراهی خانم دکتر شیروانی مدیرکل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس گرامی معاون فرهنگی این سازمان همزمان با سالگرد شهید امیرمنصور یزدی با مادر و خانواده ایشان دیدار کردند .

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار