اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظارت بازرسان صمت بر تمامی واحدهای صنفی/ معرفی ۲۴ واحد متخلف سپیدار مرکزی به تعزیرات

طی بازرسی از ۶۰ واحد صنفی بخش سپیدار مرکزی برای ۲۴ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نظارت بازرسان صمت بر تمامی واحدهای صنفی/ معرفی ۲۴ واحد متخلف سپیدار مرکزی به تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روح‌الله باقری فرد معاون بازرسی صمت استان گفت: با عنایت به مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان و برای رفاه حال مردم و با توجه به شروع طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان طی برنامه ریزی انجام گرفته ۳ تیم ویژه ۲ نفره از بازرسان اداره کل صمت استان و بازرسان اتاق اصناف از واحدهای صنفی بخش سپیدار مرکزی بازدید و بازرسی کردند.

باقری فرد افزود: طی بازرسی‌های انجام گرفته از ۶۰ واحد صنفی مستقر در بخش مرکزی سپیدار، برای ۲۴ واحد صنفی متخلف که قوانین نظام صنفی و حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکرده بودند پرونده تخلف تشکیل و از طریق سامانه یکپارچه سیمبا به تعزیرات حکومتی استان جهت اعمال قانون ارسال شد که ارزش ریالی در نظر گرفته برای این پرونده ها قریب به ۷۶۴ میلیو ریال بوده است.

وی افزود: این بازرسی‌ها از کلیه بخش‌ها و شهرستانهای تابعه استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با هر متخلفی که بخواهد حقوق مصرف کننده را زیرپا بگذارد برخورد می‌شود.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به‌ویژه موضوعاتی مانند نداشتن برچسب قیمت، گران‌فروشی، عدم ارئه ی فاکتور و یا احتکارِ کالا‌ها مراتب رابه سامانه ی پاسخگویی124 بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول