خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود  

اسمعیلی عنوان کرد: به مناسبت روز شهدا، مراسم بزرگداشت این روز و یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه، روز یکشنبه، بیست و یکم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۷۷
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه، با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء، روز یکشنبه، بیست و یکم اسفند ماه سال جاری در مسجد امام حسن عسگری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در مراسم فوق، یاد و خاطره شهدای عملیات‌‌های خیبر، بدر، والفجر ۸ و والفجر ۱۰ گرامی داشته می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین والدین شهدا که طی اسفند ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره آنان همزمان با این مراسم گرامی داشته خواهد شد.

اسمعیلی گفت: این مراسم با هدف تبیین ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا می‌شود.

 

انتهایی پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار