خبرهای داغ:

اولین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید محسن شفیعی+عکس

به مناسبت اولین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مراسمی در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار و از آثار هنری مربوط به وی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۹۷
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به مناسبت اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مراسمی در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

 

در این مراسم که رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان حضور داشتند از آثار هنری مربوط به آن مرحوم رونمایی شد.

 

رویداد هنری "امام جماعت" و مجموعه شعر "آقا سید محسن"، حاصل تلاش هنرمندان گرافیست و طراح و شعر شاعران تراز اول کشور در وصف مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی بودند که در این مراسم برای عموم مردم رونمایی و در معرض دید قرار گرفتند.

 

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی که حدود ۱۱ سال مسئولیت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را عهده‌دار بود، اسفند ماه سال گذشته بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

 

این روحانی فرهیخته فرزند «آیت‌الله سید علی شفیعی» از علمای برجسته استان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و برادر شهید سید مرتضی شفیعی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار