اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهرواره محله همدل در گلستان اجرا می شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مهرواره محله همدل با هدف بررسی و حل نظام‌مسائل محلات از نیمه شعبان تا عید غدیر در گلستان اجرا می شود.

مهرواره محله همدل در گلستان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا از طریق جنگ‌ادراکی، شناختی و ترکیبی زنجیره تواصی به حق، مقاومت، ایثار و ایستادگی را قطع کند. دشمن با حکمرانی در فضای مجازی تلاش دارد تا پیوند های اجتماعی را قطع کند.

وی تصریح کرد: با رویکرد تقویت پیوند اجتماعی، ایجاد همدلی و ایجاد زیست جمعی مومنانه و اجتماع قلوب به عنوان یک مولفه قدرت در پیروزی جبهه حق از عید نیمه شعبان تا عید غدیر در همه محلات استان گلستان مهرواره محله همدل برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با اجرای ایم مهرواره به دنبال تقویت رویکرد جهاد تبیین و روایت پیشرفت در قامت محلات هستیم.

بررسی، احیا و رفع نظام مسائل محلات یکی از اهداف برگزاری این مهرواره است. تلاش داریم تا مسائل محلات را با استفاده از ظرفیت حوزه های مردمی و مشارکت دستگاه های اجرایی حل کرده و روایت حل مسئله را در فضای مجازی منتشر و تکثیر کنیم.

وی ادامه داد: این مهرواره در مرکز فرماندهی یعنی مساجد و با راهبری شبکه تبلیغی و همکاری همه مراکز قرآنی، تشکل های دینی و انقلابی، کانون های فرهنگی و تبلیغی برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول