خبرهای داغ:

فعالیت های جهادی حوزه خواهران بمناسبت نیمه شعبان در آغاجاری

بمناسبت جشن نیمه شعبان جهادگران بسیجی خواهر اقدام به فعالیت های جهادی از برپایی جشن تا برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع گوشت و غذا، در سطح شهرستان آغاجاری کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار حمید قنواتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: گروههای جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) بمناسبت جشن نیمه شعبان در سطح آغاجاری فعالیت های متعدد جهادی انجام دادند.

 

ایشان ضمن خداقوت به بسیجیان حوزه خواهر و همچنین تبریک این ایام به همه مردم ولایت مدار شهرستان آغاجاری ادامه داد : بسیجیان پایگاه های تابعه حوزه خواهران که همیشه در همه صحنه های انقلاب در میدان حضور داشتند در ایام برنامه های متعددی از جمله : تهیه و توزیع آش در سطح شهرستان توسط بسیجیان پایگاه ام وهب، تهیه مرغ و گوشت برای خانواده های نیازمند،تهیه آش نذری توسط بسیجیان پایگاه شهید چامیان، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی سمبوسه ،نخود،آش و ... توسط خیریه انقلابی حوزه بسیج خواهران و همچنین برگزاری جشن های متعدد در مدارس ابتدایی صورت گرفت.

قنواتی در پایان اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از همه بسیجیان فعال و همیشه در صحنه خواهر لازم به ذکر است که بسیجیان خواهر به صورت جهادی برنامه های بسیار زیاد و مختلف فرهنگی در این ایام را برگزار کردند که موارد بالا فقط گوشه ای از فعالیت های این بزرگواران بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار