اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز فعالیت ۲۴ اکیپ دامپزشکی در همدان

سرپرست اداره دامپزشکی همدان از فعالیت ۲۴ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی همدان در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد.

آغاز فعالیت ۲۴ اکیپ دامپزشکی در همدان

امیرحسین نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت ۲۴ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: با در پیش بودن ایام عید نوروز و ماه رمضان طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، فرآوری،حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی از ۱۳ اسفندماه آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه این طرح در ایام نوروز و در ادامه نیز در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود گفت: در این طرح ۴۲ بازرس نظارتی از دامپزشکان و کارشناسان استان در قالب ۱۴ اکیپ ثابت و ۲۰ اکیپ سیار فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی همدان خاطرنشان کرد: دامپزشکی ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مراتب را برای سیر مراحل قانونی مراجع قضایی ارجاع می‌دهد تا تصمیم‌گیری لازم در برخورد قانونی با آن‌ها از جمله جریمه و پلمب گرفته شود.

وی با تاکید به اینکه به شهروندان توصیه می‌شود محصولات و فرآورده‌های خام دامی مورد مصرف خود را از مراکز زیر نظارت دامپزشکی تهیه کنند گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه لاشه و عرضه مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۵۱۲ به بازرسین دامپزشکی اطلاع دهید.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول