خبرهای داغ:

بهره برداری از طرح‌های آموزشی و ورزشی در شادگان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره برداری از ۲ مدرسه و ۲ سالن ورزشی در شادگان همزمان نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سعیدی پور با تبریک نیمه شعبان، میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و سالروز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: ۲ مدرسه و ۲ سالن ورزشی در شادگان در روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه به بهره برداری رسیدند.

 

وی با بیان اینکه مدرسه شهید اندرزگو در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: این مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت شرکت نفت ساخته شده است.

 

سعیدی پور بهره برداری از مدرسه شهید عبدالحسین مجدمی در مساحت ۸۰۰ متر مربع و با ۳ کلاس درس را از دیگر مدارس ساخته شده برشمرد و ادامه داد: برای ساخت این مدرسه ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

این مقام مسئول به بهره برداری از سالن ورزشی شهید سلیمانی در مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع اشاره و اضافه کرد: اعتبار هزینه شده ۲۰ میلیارد ریال بوده و با مشارکت ۲ اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ساخته شده است.

 

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان می‌گوید: طرح‌های در دست اجرا در شادگان شامل؛ ۱۰ پروژه با ۷۱ کلاس درس و زیربنای ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع هستند و اعتبار مورد نیاز این تعداد طرح بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۵۵ درصد است.

 

وی با اشاره به مدارس تحویلی از سال ۱۳۹۶ تاکنون در شادگان گفت: ۲۸ طرح آموزشی با ۱۰۵ کلاس درس در این‌مدت در شهرستان تحویل داده شده است.

 

به گفته سعیدی پور؛ طرح‌های تحویلی در سال ۱۴۰۱ شامل؛ ۳ طرح آموزشی با ۱۲ کلاس درس و مبلغ هزینه شده ۱۱۵ میلیارد ریال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها