اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

صمیمیت و وحدت مثال زدنی بین نیروهای مسلح فارس برقرار است

فرمانده سپاه فجر گفت: نیروی انسانی جوان، مومن، ولایتمدار و انقلابی سرمایه اصلی نیروهای مسلح است که امروز در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می کند.

صمیمیت و وحدت مثال زدنی بین نیروهای مسلح فارس برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان آئین اُنس و مودت نیروهای مسلح استان فارس با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح برای دفاع از ایران اسلامی آمادگی کامل دارند، گفت: نیروی انسانی جوان، مومن، ولایتمدار و انقلابی سرمایه اصلی نیروهای مسلح است که امروز با روحیه جهادی و از خودگذشتگی در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می کند. 

وی با بیان اینکه صمیمیت، وحدت و همدلی مثال زدنی بین نیروهای مسلح فارس برقرار است، گفت: این همدلی توام با همکاری و تعامل همه جانبه چه در سطح نیروها و چه در سطح فرماندهان برقرار است و یکی از ثمرات آن تامین امنیت پایدار برای شهروندان در سراسر استان فارس است. 

فرمانده سپاه فجر با یادآوری عملکرد درخشان نیروهای مسلح فارس در برپایی بیمارستان مشترک و خدمت رسانی به بیماران کرونا، گفت: امروز نیز ارتش، نیروی انتظامی و سپاه فارس تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم مومن و ولایتمدار خطه فارس سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی بکار گرفته اند. 

سردار بوعلی با تشریح بخشی از خدمات سپاه و بسیج فارس به اقشار محروم استان، گفت: گروه های جهادی بسیج در سراسر فارس در حال خدمت رسانی به مردم هستند و طرح های تاثیرگذاری نظیر جهاد آبرسانی به مناطق محروم توسط این گروه ها پیگیری و اجرا می شود.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول