اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز طرح بازدید از پایانه‌های بار و مسافر توسط پلیس راه اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بازدید کارشناسان این پلیس از پایانه‌های بار و مسافر به منظور پیشگیری از کاهش تصادفات ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در ایام نووز 1402 خبر داد.

آغاز طرح بازدید از پایانه‌های بار و مسافر توسط پلیس راه اصفهان

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور آموزش و بازآموزی مقررات مربوط به پایانه‌های بار و مسافر توسط کارشناسان پلیس راه اقدام به اجرای  طرح بازدید از پایانه‌های بار و مسافر کرد.

وی افزود: در این طرح که در تمامی پایانه‌های بار و مسافر سراسر استان انجام می‌گیرد، کارشناسان پلیس راه اقدام به باز آموزی وظایف و قوانین مربوط به مدیران فنی و تأکید بر اجرای صحیح این قوانین می‌کنند که در تعطیلات نوروز مشکلی در خصوص ناوگان بار و مسافر نداشته باشیم.

زارع گفت: به  رانندگان زحمتکش ناوگان بار و مسافر توصیه می‌کنیم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفرهای خود در اولویت قرار دهند و همکاری لازم را با مأموران پلیس راه داشته باشند و سفری بدون حادثه را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول