ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۳ نکته مهم برای خرید یوسی پابجی + خرج کردن آن

وقتی به دنبال راهی برای شگفت‌انگیزتر کردن دنیای PUBG هستید، اولین گزینه‌ای که باید به آن فکر کنید خرید یوسی است. با این ارز می‌توانید تجربه خودتان را در بازی به یک سطح جذاب‌تر ارتقاء ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی به دنبال راهی برای شگفت‌انگیزتر کردن دنیای PUBG هستید، اولین گزینه‌ای که باید به آن فکر کنید خرید یوسی است. با این ارز می‌توانید تجربه خودتان را در بازی به یک سطح جذاب‌تر ارتقاء دهید و این فرصت را داشته باشید که کاراکتر خود را سفارشی کنید و آیتم‌های فوق‌العاده‌ای بدست آورید.

اگر چنین قصدی دارید اصلا نگران نحوه خرید نباشید، چون در پاکسیت  https://www.paxit.ir/group-product/pubg-mobileمی‌توانید با تحویل لحظه‌ای (به صورت خودکار) و بدون دادن پسورد UC بخرید.

مراقب باشید! اگر نکات مهم خرید UC PUBG را رعایت نکنید و یا ندانید چگونه آن را خرج کنید، ممکن است به جای یک تجربه شگفت‌انگیز حسابی توی دردسر بیفتید و پول‌تان هدر شود. همراهمان باشید.

نکات مهم قبل از خرید یوسی پابجی

فوق‌العاده‌ترین آیتم‌ها و تجهیزات دنیای پابجی در فروشگاه این بازی به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید با دست پر از UC وارد این فروشگاه شوید و امپراطوری خود را در آن آغاز کنید، به نکات زیر توجه کنید.

۱- شناسایی سایت معتبر

هر کسی در فضای اینترنت می‌تواند ادعا کند که بهترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل است، اما این کار شماست تا درستی یا نادرستی آن را تشخیص دهید. برای این کار حتما به تمام مراحل خرید و امکانات وب‌سایت نگاه کنید. اگر در یکی از مراحل به شما گفته شد که باید برای واریز یوسی به حساب‌تان، پسورد شما را بگیرد، فورا از آن سایت خارج شوید چون این کار ممکن است برای‌تان گران تمام شود و اکانت‌تان بن و مسدود شود. ‎

یکی از فاکتورهای دیگری که می‌تواند خیال شما را راحت کند، مراجعه به فروشنده‌هایی‌ست که دارای اپلیکیشن هستند. چون این خود نشان دهنده بزرگی و اعتبار آن شرکت است. به طور مثال اپلیکیشن پاکسیت به شما امکان جست‌وجو در میان کلی گیفت‌کارت و ارز بازی‌های مختلف را می‌دهد و با خرید از آن محصول شما به صورت اتوماتیک تحویل داده می‌شود. 

۲- تعداد یوسی را مشخص کنید

بسیاری از گیمرها به دلیل شوق و هیجان بالا برای استفاده از یوسی در فروشگاه بازی، اصلا به این نکته دقت نمی‌کنند که به چه مقدار نیاز دارند. این قضیه می‌تواند باعث ضرر مالی شما شود. مثلا اگر یک بسته ۱۸۰۰ تایی UC بخرید و یک ماه بعد دوباره به آن نیاز پیدا کنید و یک بسته ۱۸۰۰ تایی دیگر بخرید شاید زیاد اقدام هوشمندانه‌ای انجام نداده باشید.

در واقع اگر از همین ابتدا تکلیف‌تان را معلوم کنید که مثلا برای دو یا چند ماه آینده به بیش از ۳۰۰۰ یوسی نیاز دارید، می‌توانید همین ابتدا بسته ۳۸۵۰ تایی را بخرید. چون وقتی تعداد UC خریداری شما بیشتر می‌شود، قیمت آن کاهش می‌یابد.

۳- نحوه تحویل یوسی را بررسی کنید!

وقتی مشتاقانه به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل در اینترنت وب‌سایت‌های مختلف را بررسی می‌کنید و به دنبال خرید آن هستید، حتما شیوه تحویل آن را هم بررسی کنید. هیچ کس دوست ندارد پس از پرداخت پول مدتی طولانی برای دریافت چیزی که خریده منتظر بماند. این اتفاق باعث می‌شود سردرگم شوید و انتظار عذاب‌تان دهد.

خرید از وب‌سایت‌هایی مثل پاکسیت چون دارای سیستم اتوماتیک تحویل یوسی هستند، لذت بخش است. چون شما نیازی نیست حتی یک دقیقه منتظر بمانید و می‌توانید ماجراجویی خودتان را در بازی بلافاصله شروع کنید.

راهنمای خرج کردن یوسی پابجی

حتی اگر مقدار زیادی یوسی پابجی داشته باشید، باز انتخاب اینکه چه چیزی با آن بخرید سخت است؛ چون دنیایی از گزینه‌های جذاب پیش روی شما قرار دارد و ممکن است در میان آن‌ها سرگردان شوید. در اختیار داشتن یک لیست از چیزهایی که می‌توانید بخرید اهمیت بالایی دارد، مخصوصا اینکه اگر پول‌تان را الکی خرج کنید و بعدا یک گزینه جذاب پیدا کنید که پولی برای خریدش ندارید حسابی ناراحت کننده‌ست. موارد زیر بهترین گزینه‌های خرید در فروشگاه این بازی هستند.

بتل پس را ارتقاء دهید.

حتما شنیده‌اید که می‌گویند بعضی‌ها هم خدا را می‌خواهند هم خرما. در PUBG اگر بتل پس خود را ارتقاء دهید هر دوتا را می‌توانید بدست بیاورید. در واقع ارتقاء بتل پس شما را به سطح جدید از دنیای جوایز وارد می‌کند و می‌توانید با مبلغی بسیار کم، شانس بدست آوردن طیف وسیعی از آیتم‌ها را داشته باشید. جوایز بتل پس شامل اسکین‌های، اسلحه، وسایل نقلیه، اکسسوری و بسیاری آیتم‌های دیگر است. پس از خرید یوسی پابجی موبایل حتما به ارتقاء بتل پس فکر کنید.

از جوایز سطح پایین بازی PUBG خسته شدید؟ خب، حالا زمان ارتقاء بتل پس بازی، با خرید یوسی است. UC می‌تواند انقلابی در این بازی باشد؛ فقط کافیست بتل پس خود را به درجه الیت پس یا الیت پلاس ارتقاء دهید تا از این به بعد جوایز و پاداش‌هایی دریافت کنید که بازیکنان دیگر حتی خوابش را هم نمی‌بینند. در واقع ماموریت‌ و چالش‌های این بازی با انجام این کار بیشتر می‌شوند و جوایز آن‌ها نیز بسیار ارزشمندتر می‌شوند.

لباس یا Outfit

داشتن یک استایل ویژه و جذاب لذت بازی را چند برابر می‌کند. بازیکنان حرفه‌ای این بازی همیشه پس از خرید UC ابتدا به سراغ لباس‌ها می‌روند و بر اساس سلیقه خود یکی دوتا Outfit خفن برای خود می‌خرند. تجربه بازی و مبارزه با یک لباس جذاب بسیار هیجان‌انگیزتر از وقتی است که ظاهر کاراکتر شما معمولی است. پس اگر می‌خواهید در این بازی شگفتی‌ساز شوید و از آن لذت ببرید حتما به این گزینه فکر کنید.

اسکین وسایل نقلیه و اسلحه

این اسکین‌ها (همان پوسته‌ها) به شما اجازه می‌دهد تا دنیای پابجی را تبدیل به سرزمین علایق خود کنید و سلیقه خود را در همه جا گسترش دهید. اسلحه شما بهترین و تاثیرگذارترین همراه شما در این بازی است و حیف است که یک ظاهر جذاب و خفن نداشته باشد. از طرفی وسایل نقلیه می‌توانند احساس شما را نسبت به رانندگی با آن‌ها تغییر دهند و باعث شوند وقتی که در آن‌ها هستید حس قدرت داشته باشید. البته به شرط اینکه یک پوسته جذاب برای‌شان خریده باشید.

اکسسوری و چتر نجات

با خرید یوسی پابجی موبایل و استفاده آن برای بدست آوردن یک چتر نجات رویایی و اکسسوری‌های شگفت‌انگیز، یک تجربه متفاوت را به خود هدیه می‌دهید. اکسسوری‌های این بازی بسیار متنوع و گسترده هستند و اگر کمی در فروشگاه بچرخید حتما دل‌تان می‌خواهد چندتا از آن‌ها را داشته باشید. از آن‌جایی‌که قیمت آن‌ها مناسب است، در خریدشان اصلا شک نکنید.

صندوق گنج

با اینکه شما هیچ وقت نمی‌توانید حدس بزنید که درون این صندوق‌های گنج چه چیزی مخفی شده است؛ اما خرید آن‌ها با یوسی انتخاب هوشمندانه‌ای است. در واقع این صندو‌ق‌ها با توجه به قیمت‌شان همیشه چیزی ارزشمند را در میان آیتم‌های خود دارند که به نظر می‌رسد به انتخابش بسیار می‌ارزد. کمی UC برای خرید این صندوق‌ها خرج کنید و به شانس خود‌ت‌تان اعتماد کنید.

ارسال UC PUBG برای دوستان

ممکن است شما دوست یا دوستانی داشته باشید که در مبارزات پابجی همیشه شانه‌به‌شانه حرکت می‌کنند و با آن‌ها یک تیم فوق‌العاده را تشکیل داده‌اید. قدر این دوستان را بدانید و برای اینکه رابطه خودتان را با آن‌ها تقویت کنید و صمیمیت خود را بهشان نشان دهید، فکر خوبی است که کمی یوسی برای‌شان ارسال کنید. به این ترتیب به آن‌ها اجازه می‌دهید تا هر آیتمی را که عاشقش هستند بخرند و از بازی لذت ببرند.

علاوه‌براین گاهی ممکن است تصمیم داشته باشید که وقتی با هم تیمی خود به میدان نبرد می‌روید، لباس‌ها یا اسکین‌های مخصوص تیم خود را داشته باشید. این قضیه باعث می‌شود که تیم شما بسیار حرفه‌ای به نظر برسد و دشمنان حساب کار خودشان را بکنند. در چنین مواقعی ارسال یوسی برای دوست‌تان فکر خوبی است؛ چون می‌تواند لباس مخصوص تیم را بخرد.

 جای فکر کردن نیست، وقت عمل است!

حالا زمان آن رسیده تا بجای خیال پردازی در مورد آیتم‌های مورد علاقه‌تان در این بازی، با خرید یوسی پابجی موبایل از وب‌سایت‌های معتبر مانند پاکسیت، به فروشگاه بازی بروید. سپس در میان تمام چیز‌هایی که دوست دارید جست‌وجو کنید و سرنوشت این بازی را برای همیشه عوض کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی