مکان های تفریحی گیلان همراه با هیجان انگیزترین تخفیفات در گیلان

همانطور که میدانید  گیلان یکی از شهرهای دیدنی و بکر است. که اگر بخواهید به جای جای آن سفر کنید و از تمامی مکان های تفریحی گیلان بهره ببرید باید تایم بسیار زیادی را برای سفر و گردشگری در گیلان اختصاص دهید.

یکی از استان های شمالی کشور که سالانه میزبان مسافران بسیار زیادی بوده و مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی دارد، استان گیلان است. افرادی که به گیلان سفر میکنند. مایلند این استان و شهرستان های آن را به خوبی بشناسند و از مناطق دیدنی و بکر آن لذت ببرند. و نیز تفریحات هیجان انگیزی را در گیلان تجربه کنند. از این رو در این مطلب با گیلان تخفیف همراه باشید. تا به معرفی مکان های تفریحی گیلان همراه با هیجان انگیزترین تخفیفات در گیلان بپردازد.

تفریحات هیجان انگیز گیلان

همانطور که میدانید  گیلان یکی از شهرهای دیدنی و بکر است. که اگر بخواهید به جای جای آن سفر کنید و از تمامی مکان های تفریحی گیلان بهره ببرید باید تایم بسیار زیادی را برای سفر و گردشگری در گیلان اختصاص دهید. برخی از افراد در تایم کوتاه ۲ الی ۳ روزه به گیلان سفر میکنند و مایلند که به هیجان انگیز ترین مکان های تفریحی گیلان بپردازند. از این رو  گیلان تخفیف به ترتیب ۳ مورد از تفریحات هیجان انگیز در گیلان را به آنها معرفی خواهد کرد. این ۳ مورد را میتوان پرطرفدار ترین مکان های تفریحی گردشگری گیلان دانست. که شامل:

  • آکواریوم انزلی
  • سورتمه تالش
  • تله کابین لاهیجان

در ادامه گیلان تخفیف به معرفی هریک از این مکان های تفریحی در گیلان میپردازد.

آکواریوم انزلی

آکواریوم منطقه آزاد انزلی

آکواریوم انزلی یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی گیلان است. برخی بر این باورند که بدون دیدن آکواریوم انزلی نباید گیلان را ترک کرد. آکواریوم منطقه آزاد انزلی یکی از بزرگترین آکواریوم های ایران است. طول تونل آکواریوم انزلی حدود ۴۰ متر است و توانسته حدود ۲۰۰ گونه مختلف آبزی را در خود جای دهد. در آکواریوم انزلی ۳۱ آکواریوم در انواع مختلف دیواری، روباز، حوضچه ای، استوانه و … وجود دارد. دمای آکواریوم ها به صورت هوشمند کنترل میشود. بسیاری از کاربران گیلان تخفیف زیبا ترین بخش آکواریوم انزلی را بخش تونلی آن میدانند. زیبایی بی حد و اندازه این آکواریوم سبب شده تا به عنوان هیجان انگیزترین مکان های تفریحی گیلان شناخته شود. گیلان تخفیف برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه از این مکان تفریحی استفاد ه نمایید برایتان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. از این رو برای خرید بلیط آکواریوم انزلی تنها با چند کلیک ساده میتوانید با نازل ترین قیمت آکواریوم انزلی روبرو شوید و از تخفیف آکواریوم انزلی بهره ببرید.

سورتمه تالش
سورتمه تالش
یکی دیگر از هیجان انگیزترین مکان های تفریحی گیلان سورتمه تالش است. با سورتمه تالش شما به دل طبیعت خواهید رفت. چرا که سورتمه تالش در بام تالش و در دل جنگل سیاهداران است. سورتمه تالش با طول ۱۰۵۵متر دیدنی ترین منظره را دارد. این سورتمه از امنیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. و همچنین باید بدانید که برای کنترل سرعت شما اهرمی کنار شما قرار دارد که با استفاده از آن میتوانید سرعتتان را به راحتی تنظیم کنید و از مسیر پیش رویتان نهایت لذت را ببرید. مناظر اطراف سورتمه تالش بسیار دیدنی و بکر است به طوری که نمیتوان از آن گذشت. شما به راحتی میتوانید دریا و جلگه ها، جنگل ها و کوه های تالش، گوزن های مارال قرمزی که در محوطه پارک وجود دارد، را ببینید. برای تجربه سورتمه تالش هیچ محدودیتی وجود ندارد. تنها در ابتدا باید بلیط سورتمه تالش را تهیه نمایید. برای خرید بلیط توصیه میکنیم حتما به گیلان تخفیف مراجعه کنید. چرا که ویژه ترین تخفیف سورتمه تالش را دارد و میتوانید با نازل ترین قیمت سورتمه تالش روبرو شوید.

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مکان های تفریحی گیلان است. که نمیتوان به سادگی از آن گذر کرد. تله کابین احرار یا تله کابین لاهیجان شامل دو ایستگاه با نام های بام سبز و تاج خروس میباشد. این تله کابین طولی برابر با ۱۵۰۰ کلیومتر دارد. که مدت زمان رفت و برگشت آن حدود ۲۰ دقیقه است. در این مدت زمان شما محو زیبایی مناظر لاهیجان خواهید شد. باید بدانید که میتوانید در ایستگاه دوم پیدا شوید و از منظره در ارتفاع لذت ببرید و از کافی شاپ آن برای استحراحت کردن استفاده کنید و مجدد به ایستگاه اول برگردید. تله کابین لاهیجان یکی از مدرن ترین تله کابین های ایران است که در هر ساعت قابلیت جابه جایی ۱۰۰۰ نفر را دارد. اگر قصد رفتن به تله کابین را دارید و میخواهد با نازل ترین قیمت تله کابین لاهیجان روبرو شوید حتما به گیلان تخفیف مراجعه کنید. شما با چند کلیک ساده میتواند بلیط تله کابین لاهیجان را تهیه کنید و از تخفیف تله کابین لاهیجان بهره ببرید. با گیلان تخفیف هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

Share