اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین/ برپایی نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی

سفیر کنیا در ایران با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد.

صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین/ برپایی نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در ایران  امشب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از سفر به تبریز،  اظهار کرد: حضور ایرانیان در خط ساحلی کنیا پررنگ است و ما باید همه تلاش‌مان را برای توسعه روابط بین دو کشور به کار ببندیم.

وی با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد.

جاشوا گاتیمو آگوتا  با ابراز علاقه‌مندی نسبت به تبادل دانش و فناوری میان ایران و کنیا، گفت: متاسفانه تجار ما با ظرفیت‌های ایران و استان‌های آن آشنایی ندارند، در حالی که در ایران محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود.

سفیر کنیا در ایران یادآوری کرد: دولت کنیا علاقه‌مند توسعه مناسبات دوجانبه بوده و در همین راستا صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول