اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واکنش امام جمعه کوهرنگ به حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس

امام جمعه کوهرنگ از مسئولان خواست اگر تحقیقی در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان انجام شده، باید نتیجه آن به مردم گفته شود، اگر عمدی در کار بوده باید افراد مقصر دستگیر و مجازات شوند.

واکنش امام جمعه کوهرنگ به حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر چلگرد با اشاره به فرارسیدن روز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا گفت: عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی امروز جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهداست.

امام جمعه چلگرد افزود: زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا یک ضرورت است و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی به آیندگان منتقل کنیم.

 وی اظهار داشت: بدون شک انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهیدان بزرگی است که جان خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام به خطر انداختند.

محمدی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب در میدان باشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرارسیدن سال نو شمسی و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، گفت: مسافران و مهمانان نوروزی باید نسبت به رعایت ارزش‌های اسلامی در شهرستان کوهرنگ اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گردشگری ایرانی-اسلامی توجه ویژه شود

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه مسئولان  به گردشگری ایرانی- اسلامی توجه ویژه داشته باشند، اظهار داشت: میهمانان را با فرهنگ بختیاری آشنا کنید و هویت مراکز تفریحی حفظ شود و دستگاه‌های اجرایی موثر در این زمینه از افراد و گروه‌های دغدغه‌مند حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور، عنوان کرد: امروزه در جنگ روانی شاهد مسمومیت فرزندان دانش‌آموز هستیم و هدف دشمنان به آشوب کشیدن جامعه است و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است

محمدی افزود: دشمن با ایجاد ناامنی در حوزه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در کشور است و تاکنون با حضور و مقابله مردم این نقش‌ها نقش بر آب شده است.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد در مدارس با ایجاد دلهره، ناامنی، فضای ترس و ناامیدی در حوزه‌های مختلف، آشوب به پا کند.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ ادامه داد: ملت ایران با حضور در صحنه باعث شکست و عصبانی‌شدن دشمن شده‌اند و به همین دلیل دشمنان در تلاش هستند با جنگ ترکیبی، قطار پیشرفت در کشور متوقف کنند.

وی از مسئولان خواست اگر تحقیقی در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان انجام شده، باید نتیجه آن به مردم گفته شود، اگر عمدی در کار بوده باید افراد مقصر دستگیر و مجازات شوند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول