اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد هرمزگان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۲۰ هزار و ۵۱۳ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد هرمزگان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان امروز با تأکید بر عزم جدی دستگاه قضایی برای برخورد با زمین‌خواران و صیانت از حقوق بیت المال، از رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در روستای کشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه افرادی بدون اخذ مجوز‌های قانونی مبادرت به تصرف این اراضی کرده بودند، اظهار داشت: با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد در محل مورد نظر و صدور دستورات لازم، اراضی تصرف شده در این منطقه به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

قهرمانی در ادامه افزود: به دستور مقام قضایی، مستحدثات غیرمجاز در این اراضی نیز توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی با همکاری پلیس اقتصادی شهرستان حاجی آباد و پاسگاه انتظامی باغات تخریب شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد، اقداماتی پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد اراضی ملی در این منطقه صورت گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول