امام جمعه شهر گلستان:

امنیت پایدار کشور با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ایجاد شده‌است

حجت الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان در خطبه اول نماز درباره برکات وجودی حضرت مهدی ( عج ) به تفصیل سخن گفت و یادآور شد: امام زمان (ع) چکیده و عصاره عالم خلقت و هستی و چکیده تمام گذشته وجود و مظهر همه کمالات و فضائل است.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۳۹
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

از شهدای عزیز آن بویژه فرمانده دلاور لشکر ۳۱ عاشورا شهید مهدی باکری یادکردوگفت: شهید مهدی باکری یک پارچه صلابت و اخلاص وشجاعت و افتخار آذربایجان بود.

 خطیب نماز جمعه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید جمال الدین اسد آبادی گفت: مرحوم سید جمال الدین اسد آبادی اندیشمندی بزرگ ، مصلح انقلابی و بیدارگر جهان اسلام و شخصیت بزرگ عالم تشیع بود که در راستای تقویت اتحاد و انسجام اسلامی و مبارزه با استعمار و استکبار گام های موثری برداشت و در آخر هم در همین راه به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

خطیب نماز جمعه ضمن گرامیداشت تاسیس بنیاد شهید گفت: کاری که عزیزان ما در این بنیاد انجام می دهند بسیار ارزشمند ، مقدس و کاری است الهی و آن هم خدمت به خانواده های معظم شهیدان و خدمت به ایثارگران است.

ناطق در ادامه با اشاره به آغاز دهه تکریم و غبارروبی مساجد ضمن اشاره به اهمیت و برکات مسجد گفت: در بحث غبارروبی مساجد مهم این است که ما از چهره مبارک مساجد غبار معنوی را بزدائیم و مساجد را از مهجوریت خارج کنیم و نسل کودک ، نوجوان و جوان را بیشتر با مسجد آشنا کنیم و مسجد در اسلام نقش کلیدی دارد ، مساجد سنگرند.

انقلاب را مساجد پیروز کرد ، هشت سال دفاع مقدس را مساجد اداره کردند مساجد     تمدن‌ ساز است ، دشمن را مایوس می کند و انتظار این است که کارگزاران مساجد جهادی عمل کنند.

وی در پایان با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعثی عراق یادآور شد:   اروپایی ها که امروز به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر شده‌اند ، همین‌ها بودند که سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی را در اختیار صدام گذاشتند و آن همه مردم بیگناه را در حلبچه و سردشت به شهادت رساندند اینها باید جوابگوی این جنایات ضدبشری خود باشند.

 

خبرنگار: مهدی موسی خانی

ارسال نظرات