اعزام کاروان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به سفر زیارتی کربلای معلی

اولین کاروان زیارتی عتبات عالیات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان پس از زیارت قبور مطهر شهدای شهرستان زاهدان، به کربلای معلی اعزام شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۴۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
محمد ناظری، مدیر کل بنیار شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  اولین کاروان زیارتی به عتبات عالیات در قالب یک کاروان ۴۰ نفره متشکل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این استان به این اردوی زیارتی اعزام شدند.
 
وی افزود: این خانواده ها ابتدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا، زیارت و غبارروبی قبور مطهر شهدا در محل گلزار شهدای شهرستان زاهدان حضور یافته و پس از قرائت زیارت پرفیض عاشورا با بدرقه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین و دیگر پرسنل بنیاد به این اردوی زیارتی اعزام شدند.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تصمیم بنیاد شهید بر این است که هزارو ۸۱۷ نفر از جامعه هدف ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را در یک پروسه یک سال به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام کند که از این تعداد هزار و ۳۹۶ نفر هوایی و تعداد ۴۲۱ نفر به صورت زمینی به این سفر معنوی اعزام می شوند.
 

ناظری تصریح کرد: اولین کاروان به صورت هوایی عصر امروز پس از تجدید میثاق با شهدا به تعداد ۴۰ نفر به کربلا معنای اعزام خواهند شد.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این اردوی سیاحتی، جهت ثبت نام به سایت شاهدان کوثر مراجعه نمایند.
ارسال نظرات