اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نخستین پرواز از مبدأ فرودگاه لامرد به مقصد مشهد انجام شد

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: نخستین پرواز از مبدأ این فرودگاه به مقصد مشهد انجام شد.

نخستین پرواز از مبدأ فرودگاه لامرد به مقصد مشهد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عزیزی پنجشنبه در مراسم آغاز به کار این مسیر پروازی با اعلام این خبر اظهار داشت: پرواز لامرد به مشهد توسط هواپیمایی کیش ایر صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد آزاد امام جمعه لامرد نیز در این مراسم گفت: حضور امام رضا(ع) در ایران باعث شد نیروسازی خوبی برای حرکت جهانی به سوی جهانی اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) اتفاق بیافتد.
آزاد ادامه داد: با وجود دلباختگی زیاد مردم جنوب مسیر رسیدن به مشهد دشوار بود که با این اتفاق خوب امکان سهولت رسیدن به مرقد امام رئوف برای مردم به وجود آمده است که باید قدرشناس کسانی باشیم که برای این پرواز قدمی برداشته اند.

ابراهیم کرامت‌فر فرماندار شهرستان لامرد هم گفت: این سفر معنوی را به فال نیک می‌گیریم که در این اعیاد بزرگ و در آستانه سال جدید انجام شده زیرا ظرفیت معنوی این سفر بسیار بالاست و نیاز آن به شدت در این منطقه احساس می‌شد که خدا را شاکریم این پرواز برقرار شد.

وی همچنین گفت: ظرفیت های فرودگاه لامرد روز به روز رو به افزایش است و پروازهای ترانزیتی و مسافری دیگری نیز در آینده اضافه خواهند شد.

گفتنی است شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول